reklama

Prečo tento blog?

Ako ste mohli zistiť aj z môjho krátkeho popisu, študujem v zahraničí a tým pádom tu trávim aj väčšinu času. S tým je spojený aj fakt, že väčšinu textov píšem v angličtine. Svoj blog v anglickom jazyku prevádzkujem na vlastnej stránke, kde väčšinou píšem o mojich postrehoch zo školy a o mojom živote v Spojených štátoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zo začiatku som chcel písať všetky články v dvoch jazykoch, potom som však zistil, že väčšina z nich by nebola relevantná pre čitateľov oboch jazykov. Najprv som chcel svoje slovenské články taktiež publikovať na svojom osobnom blogu, avšak potom mi napadlo, že by bolo zaujímavé publikovať ich niekde, kde by boli s väčšou pravdepodobnosťou povšimnuté. Práve z tohto dôvodu som sa rozhodol začať blog aj tu. Prispievať naň budem pravdepodobne sporadicky, podľa toho, koľko času si na písanie nájdem medzi školou, prácou a športom.

Róbert Česár

Róbert Česár

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom bakalárskeho štúdia na Bates College. Zaujímam sa o politiku, ekonomiku a cudzie jazyky. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaŠkolstvoEkonomikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu